LÄTTNADlättnadLÄTTNAD

...insåg just att mitt betyg fortfarande håller upp meritpoängen till 22,5!!
och detta oavsett vad jag söker!!!! Detta  är heelt otroligt! Bästa bästa att komma frn Ålans Lyceum
Dom e grymma där och folk på Åland som förhandlat med Sverige e gymma. Detta är det enda rättvisa.
Här pratar alla om meritpoäng, och dom måse läsa till kurser för meritpoängen, betalar pengar för att gå dessa kurser och så vidare.
Nu behöver vi ålänningar tydligen bara kolla i en tebell på vårt medelvärde och därefter se var vi får för slutpoäng.
Awesome.
- undrar om jag missförsått något nu, det verkar liksom för enkelt!


Kommentarer
Postat av: Ida

De där med meritpoäng övergår mitt förstånd en aning.. Häftig bild förresten, var är det någonstans? :)

2012-02-06 @ 22:48:39
URL: http://runesdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0