Pikkujoulu

Lillajul måste vara den ULTIMATA julfirar dagen!
Julfirandet blir ju lätt too much, men lillajul, det är nånting det!
MEN fick en liten chock härotmdan när jag inåg att svennarna inte vet vad det är.
- va? menar du dan före julafton då eller? vafan e lillajul?
har dock introducerat denna tradition för dom och de är villiga att haka på
så i helgen blir det pepparkaksbakning och julpyntining, LOOKING FORWARD TO IT
man måste ta vara på alla tillfällen värda att fira mina vänner!
Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll. Min ska spenderas tillsammans med fysikboken
</3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JA uppdateringar :D det ger mig kraft o mod...eller nåt i den stilen ;)

2011-11-24 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0