criminals

Har råkat ut för så trevligt folk nu i veckan... båda gångerna påväg hem från gymmet:
I måndags väste en man "skit på dig!" efter mig på cykeln. ---
Och idag mötte jag en snubbe som pekade på mig och sen höll ena handen mot huvet som en pistol. ---
Detta skedde nästan på samma plats! HahaHA. Förlåt för att jag finns?!
Jag ska ta ett snack med mina vänner på torget om detta fortsätter, deras familjer, deras bröder...
Dom är nog på min sida. ;)
En annan sjuk grej jag skulle vija ta upp nu när jag är inne på området utanför gymmet.
Där jag låser upp cykeln brukar alltid en massa typer stå och snacka, sen har jag flera gånger sett hur en annan
snubbe kommer emot dom och liksom i förbifarten lämnar nånting till dom... uppenbart misstänkt.
och IDAG, så stod två polisbilar där. Lyckades snappa upp lite av det polisgumman sa, typ
"dom smet iväg runt hörnet där borta..."
Men snälla... vad TROR dom egentligen? att en snubbe ska komma förbi med sitt lilla paket när två polisbilar står där och väntar eller?

Nu ska jag tutta! Sköt om er och visa att ni tycker om folk bara för att dom är <3
några av de sköna typer jag hänger med :)
från v. Marie, Line, Sara, Tobias, Lukas, Jimmy
detta ser man genom mitt fönster, över till danske land!
bakar lussebullar indeed, nomnom! resten satt på golvet och bakade ut pippairkakkuja :D
och pepperkakshus-teamet imponerade till allas förvåning!
God Jul! IMORRN FÅR MAN ÄTA FÖRSTA BITEN I SIN CHOKLADKALENDER
OCH JAG HAR INGEN! :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0