utpumpad

Detta inlägg kommer handla om fysiskt arbete
.
ja va rätt bra på det där en gång  tiden
en stark liten tjej som orkade springa på liksom me ditt å datt
Men ida t.ex så blev ja helt chockad när mamma sa att jag måsta BÄRA
på en hink full av tunga mineraler. Alltså den gick ju att bära, men de va på
riktit TUNGT.
Mamma bara skratta åt mig hon och sa att Ja, men till fåren ska den.
TUR då att ja är en klyftig tjej. Skottkärra och ja e goda vänner vi.
Okej här får ni alltså ta del av mitt lantisliv.
Försökte förklara för mamma att ja liksom inte gillar att bära saker -kommer bli svårt för dig i livet då
tyckte hon! men jag förklarade lugnt att nej mamma, man kan ha andra folk att göra det åt en
.
Det är min melodi känner jag efter en dag av massa tungt jobb


gnällspik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0