Kajsa

jag märker när hon är nervös. när hon pratar på utan att tänka och inte kan sluta.
jag vet när hon är arg, eller ilsk passar nog bättre
Jag vet att hon behöver lite halvgalna människor runt sig för att bli sitt bästa jag
Hon har världens bästa tålamod, helt otroligt egentligen så jobbig som jag kan vara.
haha var nog nån mening med att du skulle bli min syster.
Det mest trista man kan göra (typ plocka sten och rensa ogräs) men också en massa kul
och knasiga saker gör vi ihop
Nu far jag runt här hemma och städar, diskar, rensar ogräs, krattar, tvättar mattor, plockar
liljekonvaljer och märker lammungar utan dig i släptåg (eller okej dt är nog jag som brukar vara
släptåget ! )
Är rätt slött, meeen studentfest here we go
Hallå där! Dags att hoppa  sjön
Ä ju juni i morgon för guds skull

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahahahhahahahah. Jag kan gärna vara släptåg nu! Åtminstone ett tag, sen byter vi tillbaks...;)

vilka muppar vi är du och jag alltså. Men jag ser SÅ fram emot att komma hem å fira dig nu!!!!

Doppa dig för mig med! Vi ska försöka styra upp ett veterinärbadande nästa vecka, får se hur det går..Puss!

2011-06-01 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0