separationsångest

Mitt livs sista dansuppvisning med ÅMI hade jag idag då
Det var helt otroligt roligt, men ååååååh så moloket på samma gång :(
Dansen har verligen gett mig otroligt mycket, speciellt det senaste året
den ha blivit allt viktigare för mig och jag har vistats otaliga timmar på dansskolan
som bara flugit iväg för att jag är så lycklig där.
Jag är ingen stjärna,jag vill inte bli proffs, jag vill bara känna mig som på dansskolan.
helt enkelt
Flyttar ju iväg nu så får säga tack å adjö. Kommer alltid att ha dansen med mig i livet;
som Ludmila brukar säga
Sentimenltal jag blev nu, jag veeet. Men det måste jag få va nu ikväll
så ska ja se till att hitta en förbannat trevlig dansskola i h.borg! ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh Anna vad trist att du dansat där för sista ggn! MEN som du säger, jäklars vad bra dansskola du kommer hitta i H:borg! För man ska sluta aldrig hålla på med det man gillar, lärade en klok människa mig!

Hur som haver var jag till Åse idag igen för jag trodde mitt korsband gått av en tredje ggn. Jag tackar just nu alla gudar som finns för att faktumet inte var så.



saknar dig! Puss

2011-05-25 @ 09:57:15
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: anna

nej de har du så rätt i!!

oj men herre gud va säger du mänska, puuh! sakar dig med, förhoppningsvis ses vi imorrn :) vi torde va klara i alandica typ halv nio!

2011-05-27 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0