klänningsdrömmar

studsar runt och äter oliver! det smakar salt o lite segt
På ons kommer jag och mitt smakråd förhoppningsvis iväg till sve
måste ju hitta en klänning tll studenten, tsss...
kom på att jag inte gillar att shoppa, liksom själva aktiviteten
älskar fina kläder och vill ju va fin me att hitta reda på det är fans jobbit de! 
Imorrn ska jag jobba, ska berätta för tantorna hur otroligt viktigt det är med eurovision(spec. semi, hehe!)
så jag får nån med mig och titta! Jag gillar faktiskt eurovision, så de så!
oold liten bild! men lika härligt somrig som vädret idag
-
Förresten så fick jag hjälp med att lasta stolpar till stängsel på vår pick-up
Nisse idag - av en gammal klasskompis, men såg inte att det var han först
så lastade på där och stod bara och kommenderade hur jag ville ha det typ.
och om det inte kunde gå lite fortare?
som en äkta k-rring.

två käringar i baksätet. närmare bestämt tompi-rolles (?)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag älskar dina inlägg, they make my day! (okej, det finns andra ljuspunkter oxå, men de gör mig alltid glad!) vi måste påminna varann så vi inte blir k-ringar. kram

2011-05-10 @ 21:21:06
Postat av: anna

men gulle nu blev jag glad! <3 å ag älskar dina kommentarer ;D (ja SNÄLLA - GÖR det, det är vår systerliga plikt)

2011-05-10 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0