tvekar

sitter och klappar på min nya kompis
vi kommer rätt bra överens
måste bara bestämma mig för om det är en hon eller han.
Annars har jag pysslat med att ta bort Fannys miljonre flätor idag (Thailand resa...)
Sen blev hon helt till sig
F: Anna ja ser ut som en cloooown! nej som en TANT! ååååh, HUR ska jag kunna gå till
dagis imorgon?! (håret blev alltså småsmå krusigt)
Sen blev hon jättelessen för att flätorna faktiskt var borta
"Jag har redan glömt bort hur det kändes! Det här är HEMSKT"
Ja om man ändå var 7 och inte hade större problem än så!
.
nu ska jag se om min syster vill ta av sin dyrbara tid och
prata nån minut med mig. inte alls konstigt att det var två v. sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0