tankekalender

jag har inte använt en kalender på 2 år
Meen, nu när jag slutat skolan vore det fantastikt nyttigt känner jag,
plötsligt
Borde ju kunna reda upp både program och tankar.
Förresten så är tankar opålitliga.
Är man osäker på hur man känner inför något(någon) ska man inte tänka
Nej
det är mycket lättare att se hur man faktiskt reagerar i en viss situation.
That's facit
.
Sliirt, men jag har mycket att tänka på nu
.
Hiéj vi är två fabulosa systrar som älskar att posera frmför kameran
(huvudsaken bådas face ryms med?)

Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHAHAH. Ja man kan prioritera olika här i livet.

Kör hårt, tänk inte så mkt. TALAR AV ERFARENHET

2011-03-06 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0