heippa!

igår var jag ut på sightseing med min morfar
Gamla är rätt häftiga måste jag säga
På ett sätt blir dom lite som småbarn igen (typ går med rullator som ungar går med lilten stödkärra, och dom kan bete sig jäkligt bortskämt) men dom har ju ändå levt så jädra länge! Morfar fyller 95 liksom, så han hade en hel del att berätta om sin kära hemsocken...
Tänkte på det att visst kan man leva länge, men man själv bestämmer vad man får ut av dom där åren
År till livet eller liv till åren? ;)
Man måste skaffa sig erfarenheter och nya upplevelser, dom kommer inte av sig själv tyvärr ;)
så man inte sitter där sen som gammal och undrar;
vad hände med mitt liv egentligen?
utan istället tänker;
hur hann jag med så mycket roligt egentligen?
Nu ska jag faktiskt plugga, imorgon skriver jag sista delen av svenskan i st. ex
trallalaa, det närmar sig slutet.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Å rätt så rätt SÅ RÄTT anna. Hoppas svenskan gick bra, du har inte svarat på mitt sms ännu. Såg a

ett cafe som tagit ut lite stolar till uteserveringen i dag (med filtar då) och det gjorde mig så glad! Våren är på väg i stan! :)

2011-03-15 @ 19:08:13
Postat av: anna

åh så mys med uteserveringen! gå på upptäcksfärd varje lördag och hitta bästa fiket i köpenhamn ;) det skulle jag göra om jag var du

2011-03-17 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0