fysiologiska reaktioner vid stress

...eller?
när jag pluggar gör jag det alltid paralellt med sidor på nätet
en liten hake är att det då finns lite många andra krokar att fastna på än det som var tanken
Bloggar t.ex.
Men det gör inte så mycket, egenteligen!
Varit på vårfast idag till Bollhalla (nej Malin man kunde inte se att du var korbandsskadad;))
roligast var att vi var nervösa inför vårt program, haha! 2 s. och vi var klara typ
Men jag hade åtminstone kul.
.
Nu ska jag ut och skida en sväng I think, det tycker elisabeth iallafall..

Vad passar inte in om inte en bild från bollhalla?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha underbart!



Och mamma tyckte ni var bäst! Ni fick sååå mycket beröm av alla ledare!!

2011-03-20 @ 22:57:09
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: anna

haha! naaaw :)

2011-03-21 @ 10:16:30
Postat av: marie

åh vilken härlig bild!! /Marie

2011-03-25 @ 17:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0