jag är en lövbiff, okej

Njutning,
smaka på ordet
det kan va
samvaro med en annan människa eller människor
att dansa sig lycklig på dansgolvet eller hemma bakom stängd dörr
ta en efter-regnet-promenad
gå runt barfota bland fruktträden på sensommarn och smaska, å vattna på allt
som börjat torka bort i trädgården
Ligga på holmen en fin sommardag
eller nä de där sista kan jag inte göra. Så skulle jag snarare illustrera rastlöshet och inre-mos-känsla
Kan inte sola jag. Vissa människor har lång stektid, andra kortare
Jag blir klar väldigt snabbt jag kan jag förtella!
Har njutit i fulla drag på holmen hela dan med ett lustigt gäng
i skuggan med en "jag-vill-inte-lägga-dig-ifrån-mig-bok" och i vattnet
såklart!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh jag vill sååååå vara hemma nu. detta är en prövning utan dess like. fin baddräkt!

2011-06-12 @ 12:11:19
Postat av: anaaa.panaaa

oh ja! borde inte skriva så mycke om de!

men haha, vänta, ska göra ett inlägg imorrn som tröstar dig vill ja lova ;D

2011-06-12 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0