energi

laddat batterierna idag :)
mycket kul liten trip till hammarland med min fd (?) klass
och en mycket trevlig biblioteksstund blev det också ;)
Måste ha lite sånt för att orka med allt fix hemma!
suttit halva natten ch lyssnat på eric amarillos låtlistor
som gästredaktör i musikguiden - sjukt jäkla bra!
vilket musikgeni alltså, verkligen.
han ligger bakom hiten "om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då?)"
som jag inte bestämt mig helt om ja gillar eller int. den är rätt skön, men lite pinsam kan den bli.
Ja menar typ varuhus har ju ofta radion på och ska man gå runt där då och försöka fråga nån om hjälp
så kommer den där låten ekandes "om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då... vill du ligga med mig då'?"
mindre trivsam situation känner jag
-
En klassiker. Riktigt skön att lyssna på. Gillar trummorna å synten grymt mkt

Kommentarer
Postat av: Henninganne

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-12-15 @ 06:47:23
URL: http://henninganne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0