OCH - såld till fylliga damen i hatt!

Nästan hela dagen har jag varit i Gottby
suttit på en plaststol och tuggat på äpplen och småkakor
samt håvat in lite grejjor för framtida bruk-
Jag talar självklart om auktion mina vänner. om ni skulle ha missat det
Det var första gången jag var på ngt sånt och det var tydligt att jag inte hade nån riktig
erfarenhet. "Dom erfarna" hade kaffekorg och filt och regnjackor och extra ombyte och mycket kontanter
å dom hade varit där nån timme och kollat så dom visste va dom skulle håva till sig sen senare.
En superfin mässingssäng hade jag velat ha, men hoppade av vid 130 euro. Damn det är ju inga pengar!
Kärringen fick den ju nästan gratis! (budgivning sätter igång tävlingsinstikten och nån sorts tidigare
omedveten girighet)
Iallafall, det blev en koffert och en käpp för 1 euro
inte illa pinkat!
.Jag kan ju alltid drömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0