upprörd


Annars har dagen varit helt vanlig! Vanligt är bra
same same but different!
Tänk sista tiden på Åland nu! Var annars kommer jag kunna gå till skolan å centrum på tio minuter? Var annars är det självklart när man ska göra något, typ fixa datorn. Det finns ett ställe å man vet precis var det finns, eller om man ska fixa nått annat vadsomhelst vet man liksom how to do it :)
Jag tror att det är lyx
Nu ser jag Darin som står och juckar i tvn... :S great! mååste kila
.
En sak till bara VEM bryr sig om handboll? snälla någon vad är detta.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

det är lyx!!!!!!!!!!!!!!

hahhah lille Darin, har han inte fått bättre sysslor för sig? Danskarna bryr sig extremt mkt om "Håndbold" och BADMINTON, tillåt mig smila :) du har ett obesvarat sms förresten

2011-01-18 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0