mycket surrar i huvet

när jag kommer hem ligger hundratals halvdöda getingar på golvet
var kommer dom ifrån? tror helt seriöst att dom trillar ner från skorstenen in i huset
tjong!
en liten hund ligger på soffan och ä i färd med att störta över golvet för att möta mig
ojoj
men det är lugnt, jag klampade med skorna på över golvet och räddade henne från de små monstren
så har ägnat kvällen åt att göra fällor är de små surrarna; det blir en långsam plågsam död
mohahaa
Känns bra, måste avreagera mig för att jag plötsligt blivit mycket ologisk

Kommentarer
Postat av: Kajsa

getingar nu?? What? Tur att du hann stoppa Bettus! :) Varför har du blivit ologisk, tror jag inte på. väntar på uppdatering ang möhippan :D

2011-01-15 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0