blurp

jag e fult trött..........
grådaskig under ögonen och rufsig i håret!
Det blir väl lättare när jag kommit in i jobbrutinerna igen
men det gäller verkligen att vara på topp hela tiden och ha huvet med sig,
alltid le uppmuntrande och hjälpa till att skapa en konversation
Ge av sin energi
Jag lever hela tiden med tanken att det blir bättre, man är sjuk men blir ju bättre
fast det är inte alltid riktigt så
Dock mår alla bra för ett ögonblick då de får skratta! Mitt mål är att alla ska skratta riktigt hjärtligt under dan, sen är jag nöjd, då har jag liksom gett den bästa medicinen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj Anna vad jag tycker om dig. Så rätt mål. ett gott skratt förlänger livet...Puss på

2011-01-30 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0