toodels!

Funderade på längd här och jag med mina 155 cm kom fram till det
att jag aldrig varit missnöjd med att vara kort jag ser almost bara fördelar
* man är snabb! (kunde altid springa ifrån andra ungar i skolan)
* artister och annat känt folk är ofta korta (man får ju liksom inte ut så mycket av en konsert
när man inte ser ngt, så får lov att vara den på scenen då...)
* man kan ha hur höga klackar man vill utan att riskera flaggstångesyndromet
* jag kan fortfarande åka på barnbiljett (och räknar med att kunna fortsätta så tills jag blir
typ 20.. ;) )
men okejdå några nackdelar finns ju ändå...
* man kan liksom missa lite av det som händer i sin omgivning, sikten är ju onekligen dålig
* vissa problem kan uppstå när man går ut (då folk på dansgolvet ivrigt står och viftar med
händerna i luften hamnar min känsliga näsa ut för aningen otrevliga odörer!)

Det var allt för ikväll. Det har verit en knäpp dag.
-
Å här en bild på Maalin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0