uppfostran fattas

katten står och slickar på skärbrädan
är det riktigt sunt?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Smulan gör precis som hon vill, det borde du veta vid det här laget! ;)

Syns snart :)) Puss

2011-02-23 @ 17:53:29
Postat av: anna

om hon gör! hon gillar strkt att sätta sig mitt bland mina böcker när ag pluggar. försöker jag ta bort henne sticker hon klorna i mig! kan ju skylla på henne sen om det går dåligt, alltid nått. Men ang skärbrädan. Funderade över om jag skulle gå och dö lite pga. hennes "rengöring" men kom fram till att det nog är rätt sunt i alla fall! förr smakade ju katten på maten för att kolla m den var ok! så allt frid & fröjd

2011-02-24 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0