tåget rusar och jag vill inte riktigt hoppa på

Tiden har gått, saker dom händer o ch ska hända
Så mycket jag vill hinna med och har ingen överblick över tiden!
SÅ fjantigt egentligen, är liksom BARA massa roliga saker.
Har hunnit gå 11 km barfota på asfalt på Sottunga, dansa runt på kino
och svansa runt i stan.
Balkankväll igår var coolt också, å utställningen water waste på ålands museum
det kan jag verkligen rekommendera, och nämnde jag fågelholkarna vid kärleksstigen?
Idag ska vi ha vilodag, mycket välbehövligt.
riktigt sköna balkanrytmer på Bönan i lördags!
.....publicerade aldrig inlägget så bjuder på lite bilder från vilodagen istället.
mycket roligare än bilder på allt festande om ni frågar mig!
Plockade tistlar i ösregnet å jessicas dreads börja lukta kobajs, dom är spännande
saker hennes hårkorvar, kan lukta sig igenom den gångna dan i dom, nästan ;)
Johanssons kom å hälsa på ikväll sen. Nu har vi badat bastu i regnet,
och jag känner mig heelt lugn :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0