det luktar ledighet!

På senaste har Jessica kommit, vår fina sommarsyster <3
Åkt vattenskidor med micke och john (måste showa med bildbevis sen)
jag var en naturbegåvning (tänker ignorera att dom sa att det var enkelt om man va liten)
Har förresten känt mig väldigt liten många gånger på sistone, måsta ha hjälp me flyt-
västen som kajsa krävde att jag skulle ta på mig t.ex :S
och igår när emil.b å august va hos oss och började snacka företagsidéer, var jag helt
out. Ville bara bada och skratta och leka chicken å äta kokosbollarna KJ lagat.
Samma sak hände idag IGEN, ute på en klippa i Föglö skärgård. Alex å Staffan, J & K
pratade plötsligt hit å dit om pengar blablabla å skatteverk blablabla å lån blablabla
ville bara hålla för öronen och låtsas att det aldrig skulle angå mig.
Att dom sen börjar säga att "jaa, kroppen är ju bäst lämpad för att föda barn när man är 19"
gjorde att jag typ freakade ut.

Dock är jag nästan helt bekymmersfri just nu, och det är galet

Problem numero uno idag var vem som skulle orka ställa kylbagen i skuggan


FREEDOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0