"Även en resa på tusen mil börjar med ett steg"

Utan större missöden har jag nu tagit mig ner genom Sverige till min tillfälliga bostad
i Lund. Jag ha bara sett pressbyrån och bussen ännu. Å stationen.
Där vimsa jag runt i över en timma. Att hitta rätt e inte min grej.
Inbillae mig hela tiden att nån ropade mitt namn:
- Anna!
ungefär som en kajsa eller en marie eller nån som visa mig tillrätta och
som kunde skratta tillsammans med mig åt hur fel jag tagit, igen.
Nu sitter jag iafall här i tryggheten omgiven av vänliga själar känns det som.
Jag har nog en syddsängel tror jag, tack för det.
Förresten allesammans, när jag vakna imorse å det kändes lite lessamt alltihopa såg ja ett sms på
mobilen av min kära vän marie. "Vi har ju samma måne!" och det kändes så himla fint att läsa det.
Så kollar ni på månen, kan ni ju tänka på mig! Jag ska tänka på er :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en Anna-stjärna jag! Den lyser så himla fint på min stjärnhimmel :)



Puss och kram och ta hand om dig!

2011-08-27 @ 03:26:18
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0