vardag

Tog med mig kameran i fickan idag, och tänkte att jag kan ge er ett
smakprov på en typisk vardag i Pantsarnäs å våra hittepå.
-
Kikade på humlor som flyttat in i våra krokusar
påväg ut och lägga nät, elisabeth entusiastisk, Kajsa... ja jag vet inte vAD
satte mig ner och sydde ett moblifodral
påväg på pick-nick och åt årets första myrpiss
holmen <3
elisabeth, min fina lilla vovve. Elda är liksom hennes grej
Käk. och fyi, så luktade halloumin FIS
kikade in hos lammen när vi kom hem, små gullungar :)
Gårdens tiger
hoppfulla inför att se resultaten av nätläggningen
och SEDÄR! vi fick en firre i alla fall, och vilken firre sen!
En som vill ha nypotatis till studentskivan!
sen cyklade vi till skolan för att rösta. hittade bara denna bild från i somras
blir glad i själen av den =)
...och träffade dom här pojkarna. tomi o nicke, haha
-
Som sagt; en riktigt typisk Geta-häng dag
och vet ni, då har jag det riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Blev lycklig i själen av ditt inlägg. Kram på fina du

2011-04-23 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0