näsan

Dansaat idag vilket ju är kalasome! Fult ord jag börjat använda förresten, måste jag slut upp med!
Har slagit mig ner i köket efter en liten visit hos Khang :) hur mysig familj som helst hon verkar ha!
och det luktade så härlig i deras hus, orientaliskt liksom :)
Lukter är det man minns bäst av de intryck man får av sina sinnen, och det kan jag verkligen tro!
Ni vet, man vet precis hur det luktar hemma hos olika folk. Maries hus har en doft, lägenhetten en lukt,
mitt hus en viss doft och dansskolan en doft. Linn o SIljes hus är också ett ställe jag vet precis hur det doftar!
haha, nog om dessa lukter, men nog är det allt intressant. Vad är det som luktar egentligen?
Visst, det kankse är bananen, men vad känner jag i min näsa egentligen....?
NEJ NU
Go'natt, jag ska jobba imorrn 7.30-21, puuh!

Kommentarer
Postat av: kajss

Vem är Khang? :) see you sooon...=)

2011-04-14 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0