det var skönt med ett dåligt svar!

Hemkommen igen då! Det har verkligen vart kalas hela helgen
Ni vet på ett sånt sätt att man liksom bara är, kan göra vad man vill och strunta i att
det finns ett imorgon liksom :D
Bäst var att jag precis hann hem till min danslektion och träffa sömmerskan
nya, spännande dräkter på gång ;)
Nu blir säker alla jääättenyfikna och känner att ni bara mååste få veta vad det är
haha ;) men jag säger inget!
Idag har jag jobbat, en normal arbetsdag dessutom, 8 h.
Har fått plocka åt mig jobb när det passar mig så ingen är gladare är jag inte.
lammungar fick vi idag - och dom var så små att ni vet inte! man vill bara ta upp dom och gosa och värma
och mata och rå om. Men man ska låta dom va ifred. Fuck that tänkte jag och gick in för att värma mjölk.
Dom ville inte ha! pyttsan. Mammas mat är bäst?
-
Tingeling! / Annapanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0