boing-boing

Känns rätt tomt i skallen nu efter jobbet
kan liksom höra hur det ekar! e det sunt det?
Imorgon ska jag vara kl 9 i plenisalen MEN
jag vet inte riktit vad jag ska dit och göra egentligen
NÅNting har det att göra med  autonomier och deras ställning
det är vad jag vet.
å att det går på engelska och att jag kommr träffa unga från andra autonomier
säkert mycket ivriga och pålästa typer
får köra en störing, typ "här är jag och det här tycker jag"
och sen inte komma med några argument. (=meningslöst)
-
och så håller jag tummarna för att ingen egyptier typ tar Johanna som gisslan
eller att hennes förädrar säljer henne för 50 kameler

Kommentarer
Postat av: Steffenmathea

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-28 @ 15:32:04
URL: http://steffenmathea.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0