temperatur

vs.

min juls dilemma har varit temperaturen. Verkligen.
frysande kallt eller kokande varmt.
annars
fick jag en slevhållare som jag diggar 8)
och
Elisabeth var galen i malins knäck! Sekunden jag lade klappen under granen
har hon gått där och rotat, å vid julklappsöppningen ansåg hon sig ha rätt att gå lös ordentligt.
Jag vet inte vad det är för fel på min hund!
bara för att reda ut det här så slutade det med att hon fick se på när jag öppnade och åt upp innehållet.
min familj var alla mäkta imponerade över johs tavla som jag älskar :) jag gillade fotot på fantastic 4, blev glaad
Sen var det sockor å annat ni vet. bra-att-ha saker
.
utgång ikväll! Jag vill dansa tills huvet trillar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0