Nytt år

Jag har aldrig riktigt gillar nyår om jag ska vara ärlig
gott om bad memories kan man säga
När jag var lite var det rätt mysigt dock.. tittade på grevinnan och betjänten, smällde lite mattbomber och somnade innan tolv typ
På senare år har jag varit lite mer krånglig av mig ;)
halvnyår i somras var mycket bättre
Men vet ni, jag tror det kan bli heelt okej detta nyår, jag känner det.
och ser fram emot det nya året gör jag iafall, feett mycket, kommer hända massa skojjigheter
- Karonka
- Marie 18 (saknar för övrigt henne ikväl)
- Grekland!
- Vi blir studenter!
- Vi flyttar bort från kobben
.
Jag ser fram emot nyårsdan! Då har jag fina planer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag saknar hemma! Hemma, det e grejer det, toalettpapper, drickbart kranvatten och sopkorgar.

с новuй гоgом!!!



Vi ses snart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0