denna dagen!

saker och ting blir aldrig som jag har tänkt mig
TUR det, fy så trist med ett liv utan överraskningar!
Dagen kunde sammanfattas som legendarisk, i flera avseenden
Bilderna får faktiskt ta vid här

blandar ihop min fabulosa pepparkaksdeg, allt frid och fröjd.
.
hittar denna filur att hänga med
.
.
jag och 3 superbrudar ger oss ut på oanade äventyr
sen hände en grej...
en massa grejer faktiskt!
denna bild är tagen efter joh´s panikattack och malins ångestanfall
i glada vänners lag ordnar sig dock allting, och bärgarn kom ju faktiskt här till sist!
.
inne i värmen kunde vi börja med kvällens egentliga mission
.
Tycker allt bra mycket om er, vet ni det! =)
Ingen dog, sockret fattade inte eld och jag hittade mina non.stop karameller till slut

Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAH VAA ANNA? Inom loppet av en kväll alltså? ;)

2010-12-04 @ 13:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0